Sebab ultimate kenapa tidak dapat ramai sumandak yang kamu mau

Pernah kah kamu tertanya-tanya kenapa kamu susah betul dapat ramai sumandak atau susah betul tackle satu sumandak yang kamu mau betul-betul? Sebenarnya ada satu sebab tertinggi yang kamu tidak dapat.

Sebabnya, kamu tidak dapat capai keinginan diri kamu sendiri!

Mari saya jelaskan lagi. Perempuan ni hanyalah penghias hidup! Selagi kamu tidak dapat menjadi seorang lelaki terbaik yang kamu fikir, jangan harap kamu boleh dapat ramai sumandak. Maksudnya di sini, kamu kena lengkapkan diri sendiri dulu sebelum dapat ramai sumandak seperti yang kamu impikan.

Semuanya berbalik kepada asas. Contohnya kamu malas bangun awal pagi, malas kerja, malas mandi, malas jaga penampilan diri, selalu bertangguh dalam semua perkara, tidak on time bila ada temu janji, tidak menepati janji pada kawan, dan banyak lagi….kamu ingat sumandak datang sama kamu kasi kangkang kaki dia minta amput? Jangan harap la kawan! Itu semua cuma angan-angan bodoh!

Semasa saya berabis mengayat perempuan, saya dapat amput dorang. Kenapa? Sebab saya gembira dengan hidup saya sendiri. Saya bangun awal pagi, jaga diri bagus2, berkomunikasi dengan baik dengan semua orang, jaga makan, jaga rambut dan panampilan, membaca buku yang saya mau baca. Secara keseluruhannya saya buat semua yang saya rasa terbaik untuk diri saya. Sebab itulah boleh dapat sumandak. Kamu ingat saya duduk dalam bilik saja, pastu message sumandak bawa keluar dan amput dia? Tidak sama sekali ging. 

Kita semua ada standard diri sendiri, bukan orang yang set, tapi kita sendiri boleh tau tu. Tidak paya tunggu orang cakap ko ni gemuk la, ko ni tidak handsome la. Dari diri sendiri pun ko boleh tau kekurangan ko. Jadi dari situlah ko kena berusaha untuk kasi hilang tu kekurangan todak kira apa pun. Apabila ko sudah rasa ko capai standard diri yang terbaik ko rasa, barulah ko dapat sumandak dengan senang.

Sekali lagi saya mau tekankan, “perempuan ni hanyalah sekadar hiasan hidup, selagi ko tidak dapat memperbaiki diri, jangan harap boleh dapat amput ramai sumandak”.

Saya mau sharing pengalaman saya, ada satu masa dulu saya berusaha memperbaiki semua kelemahan diri saya. Contohnya malas kerja, saya xuba untuk kerja keras. Malas bangun, saya cuba untuk bangun awal seperti yang sepatutnya. Penampilan kurang hensem, saya bersihkan semua pakaian, kasut, cuci muka setiap malam/pagi, selalu mandi, jaga rambut, jaga kulit. Rasa tidak pandai bercakap dengan perempuan, saya baca buku bagaimana berkomunikasi dengan baik. Badan gemuk, saya pegi exercise setiap hari dan jaga makan. Tiada duit, kerja keras ambil OT untuk dapat lebih duit. Kamu rasa lepas buat begitu saya tidak dapat sumandak? Mestilah dapat, sebab keyakinan diri saya tu sangat tinggi sebab  saya rasa sayalah orang yg terbaik mengikut standard diri saya sendiri. Memang tidak dinafikan, susah mau buat ini semua untuk meningkatkan diri. Tapi ini semua berbaloi apabila kamu dapat ramai sumandak.

Dalam bahasa orang putih, improve yourself first before you can fuck a lot of girls.

Kawan saya yang top player tu, dorang semua memang jaga diri tu. Kerja bagus2, tidak malas. Sentiasa bersukan, jaga makanan. Mestilah perempuan pun suka lelaki begitu. Biarpun perempuan tu sendiri tidak tau apa dorang buat setiap hari dalam meningkatkan kualiti diri tapi aura lelaki sejati tu ada dorang terasa. Itulah diorang boleh tewas kena amput. Tiada dorang yang malas, semua top playboy yang saya jumpa adalah rajin dalam semua perkara.

Tips yang terbaik untuk capai tahap begini ialah “do it now”. Apa saja yang kamu rasa terbaik untuk kamu buat, buatlah masa itu juga. Jangan bertangguh. Cakap bilang besok la, ada masa lagi, sekarang tidak ngam timing. Salah tu ging. Kalau ko rasa ko kena buat sesuatu macam exerciase ka, buatlah masa itu juga. Bertangguh ialah musuh utama kenapa kamu tidak dapat sumandak.

Tidak dapat dinafikan, saya pun pernah malas. Tidur saja… apa yang saya dapat? Nothing! No pussy, no fuck, only dream. Kalau saya berbalik kepada pangkal jalan, saya dapat ayat sumandak dengan senang, memandangkan nilai diri saya yang tinggi. Boleh sudah dihiasi sumandak2 yang lawa di luar sana.

So kawan-kawan, saya harap dapar menjawab pertanyaan diri kamu, kenapa susah dapat sumandak dalam hidup kamu ini. Ingat, sumandak ini hanyalah penghias hidup, selagi tidak meningkatkan kualiti diri, jangan harap dapat sumandak. Sekian sharing….:-)

3 thoughts on “Sebab ultimate kenapa tidak dapat ramai sumandak yang kamu mau

  1. pelan2 belajar. ini mgurrat buli belajar bh. kalau ko lahir2 xpandai mngurat ko jangan putus itu asa. dia mcm ko bljar main gitar bh. mula2 bikin malu sj klau ko main gitar.tpi ko tidak brenti belajar. sekali lama2 nah pandai suda mo eksen2 playang ko punya skill solo gitar kalah2 itu steve vai bh. mcm sia dulu pun tidak pandai mngurat…sekali skrg masih jg tidak pandai mngurat. tpi sia tidak putus itu asah mo bljr.

    Like

  2. inner game dulu..baru outer game
    buat kehidupan yg menarik dan bahagia kan diri kau dulu..baru bahgia kan org lain..
    cintai diri sendiri dulu..baru kau cintai org lain
    jgn jadi lelaki jiwang..dan bnyk lagi lah..sory admin

    Like

Leave a Reply

